Lovelie friend

SÅ skönt att bara sitta ner och babbla/skratta/gnälla/ventilera en massor med sin bästa vän!
Vi satt ute i solen, fantastiskt skönt!!

På vägen hem gick jag in på "Noble Dog" och hittade denna leksak;

Och när man trycker på magen, så låter den som en gris!
Helt perfekt, då jag är oerhört less på det klassiska "pipleksaksljudet".
Behöver jag tillägga att Walter ÄLSKAR denna leksak?
Först var han rädd för grisen, men nu är dom kompisar. Ligger och sover i hans säng nu.. he he

Nu tänker jag lägga mig ner på soffan, och kolla på "the Bachelor"...
Och sedan börja laga middag - ikväll är det potatisgratäng,fläskytterfilé, getostfylld tomat i ugn & Bearnaisesås!
MUMS.
Och så ska jag hinna bada Walter någonstans där emellan..

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0