Mys-dag

Jag & mamma tog oss ut till Melingeholm (ligger ca. 5 min från norrtälje), för att gå en promenad och låta Waltis springa löst.
Helt underbart var det, och jag plockade lite videung, så jäkla fint!

Sedan gjorde vi lite ärenden.
Kom hem en snabbis, innan Alexandra ringde och var rastlös.
Så vi tog oss ner på staden, och kikade lite i alla fantastiskt roliga butiker....

Och nu sitter jag här.
Mina två hjärtan ligger och sover brevid.
Jag är strax klar med middagen (broccoli&ädelost paj m. Kyckling & Creme Fraish).
Och om en timme ska vi ta oss till lalla, som fyller år :)
Bra dag, och jag kommer somna som en stock sen!!

Juste, jag hann med att rensa garderoben imorse, och har bestämt mig för att sälja en del saker.
Så imorn kommer det upp en del saker här på bloggen, en s.k. BLOPPIS!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0