Några av mina favoriter


Jag är väldigt nöjd med vårt vardagsrumsgolv! (bilden är tagen då det var nygjort).
Vårt "nyckelskåp" gillar jag! (typiskt min stil, har hur mycket som helst i liknande design!!)
Vi har 2 exemplar utav dessa stolar. Jag har fått dem av min farmor! Riktigt fina är dom.
Min favorit - en belyst egenfixad spegel :) gilla gilla gilla!
Dessa har jag visat förut - konstverk som min syster gjort!
Golvljuslykta
Har två av dessa också, superfina handgjorda! Tack svärmor!
Så "Anonym"(skriv gäääärna vem Ni är, kul att veta vilka som läser) - hoppas att du blev nöjd med detta inlägg :)

Kommentarer
Postat av: K

åååh vad snygga grejer! Var har du köpt nyckelgrejen?

älskar spegeln! såå snygg!!!!

2011-04-27 @ 17:59:38




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0