8/8

Måndag morgon och jag sitter på kontoret.
Dricker en islatte för att vakna till!
Enda nackdelen med att jobba på Åkersberga Vedspisar är de tidiga morgnarna..
Kommer nog aldrig att vänja mig.

Idag händer det absolut ingenting, förutom jobb hela dagen, och en bladerunda till kvällen.
Nu har vi kommit igång ordentligt, och åker minst varannan dag.
S å   j ä k l a   k u l !
Har ni testat?

Och juste, nu kom jag på att jag ljugit för er! :(
Jag skrev tidigare att jag inte har bromsar på mina blades, men det har jag såg jag här om dagen!!
Visste inte om det, då min pojkvän har visat mig ett annat sätt att stanna (som börjar fungera helt OK nu...)
Dock är det omöjligt(?) att bromsa med bromsen, känns helskumt.. Som att man ska ramla baklänges.
Så jag håller mig till det andra sättet!

Kommentarer
Postat av: --

Ha en bra dag amanda!

2011-08-08 @ 12:14:14



Postat av: Nindra

Du e snygg även onykter! Jojo, äger ett par K2 grillor, men måste tänka på att jag har 3 barn..slår ju ihjäl mig om jag ger mig ut nu. Men kul ni gilart! Bra träningsform!

2011-08-08 @ 23:00:50




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0