Dag 13

Berätta om de jobb du haft i ditt liv.

Drar kort om alla;

* Sedan jag var liten har jag jobbat varje sommar hemma, på Väsby Självplock som min familj ägde och drev.
Bästa jóbbet jag har haft, men tyvärr är det lagt på is just nu.
Förhoppningsvis drar vi igång det om några år igen.

* Jobbade som barnflicka hos 3 olika familjer. Hos en familj morgonpass (05.30-08.00), andra familjen hämta från dagis (15.00-19.30), Och den tredje familjen på helger lite då & då.

* Barnskötare på 2 olika dagis. Givande jobb, men tröttnade efter ca 1 år.

* Jobbade på Österåker Anstalten i köket under 1 års tid.

* På Åkersberga Vedspisar har jag nu jobbat i.. 4 år? Trivs väldigt bra! Bästa cheferna någonsin!

* Inredningsbutiken Spriida, där jag fortfarande jobbar! Ett riktigt bra och kul jobb!

Sedan har jag provat på Hemtjänsten i 3 dagar - länge klarade jag inte av..
Cred till Er som jobbar med det!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0