Jobbiga kunder..

Sågott som alla kunder är trevliga och glada.
Men då & då kommer det "människor", som inte borde vara runt människor.

Idag kom det in en sådan.

Inget hej (vilket inte är ett måste - helt ok!), och bara en massa suckar.
Går runt och tittar, rynkar på näsan.
Kommer fram till mig och säger;
"jag har ett presentkort här, och jag hittar aldrig nått fint..".
OKEJ, tack för den nödvändiga infon..

Tillslut hittar hon ett par gardiner, som är nedsatta till halva priser (ord. 450:-)
Hon hittar miljoner fel - trots att det inte var något vad jag kunde se.
Jaja, det är bara le & se glad ut!
Hon stånkar och suckar och är jävligt otrevlig.
Tillslut säger tanten ; Ja - men 225 kr är på tok för mycket - du måste göra mer på priset..
Jag säger som det är, att dem redan är nedsatta med 50%, och inte kan göra så mycket på priset.
Och så tänkte jag ; kan du gå nu?!?!?
Men nej nej, hon står kvar och åjar sej (tur vi var ensamma i butiken).
Tillslut för att få henne att GÅ någongång idag, så säger jag;
du får dem för 200 kr (var ändå sista paret av den sorten, och jäkligt svårsålda..).
Och efter att jag sagt det, så stod hon i ytterligare 5 minuter och letade fel.
Sedan tog hon dem, betalade och gick.


Kommentarer
Postat av: Nindra

KÄRRINGAS! Såna där j-a människor förtjänar egentligen en kram, men vill någon ge dem det? nej, bittra otrevlig & vidriga som dom är, får de tyvärr fortsätta gå lösa och förpesta tillvaron för oss muntra;)

2011-08-31 @ 10:51:05




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0