Måndag? Torsdag?

Dagarna bara flyger iväg..
När jag kom hem från jobbet i Måndags, så hade sambon lagat jättegod middag - Fiskgratäng.
Jag försöker somsagt börja äta lite fisk, och det gick ganska bra måste jag säga :)


Igår hade jag en ledig dag från jobbet, men vi hade fullt upp ändå.
Började med en storstädning hemma, och sedan for vi ut till Väsby.
Vi gick och plockade kantareller, och när vi precis kom in i skogen, så började regnet ösa ner..
V fick iallafall ihop en del, så det blev goda mackor på kvällen!
Storhandla var vi också tvungna att göra - då det började bli tomt hemma..

Nu är det ny dag och nya äventyr (?).
Bara jobb som står på schemat, sedan får vi se hur kvällen blir.

Kommentarer
Postat av: Nindra

Men gu´va bra du börjar äta firre. Vi är urdåliga på att laga fisk, men gillar det! Du, vad är det där med "dag 10" osv - har jag missat något?

2011-08-10 @ 16:42:55



Postat av: Nindra

Fan, jag hinner inte läsa igenom den där blogg tipsaren, hur man gör-och har inte ro heller, har typ 20 andra grejer, som jag vill göra, men inte hinner heller:) Felica, var finns hon nu? Vill ha - lite som du, info om mig i oppkant...

2011-08-10 @ 16:46:24



Postat av: Helena

Recept, tack!!! Ser ju helmumsigt ut! Är också sjukt dåligt på hela den här äta fisk-prylen. :)

2011-08-10 @ 16:51:09



Postat av: Amanda

Nindra - Felicia kan hjälpa dig! ;)

Smsa henne - 070 287 81 11..



Helena - Recept kommer någon dag - jag lovar! Det är ju Samuel som hittat på, så måste få ur honom hur han gjorde! he he

2011-08-10 @ 17:57:01
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0