Sunday, I Love You

Fy 17 vilket underbart väder!!
Älskar regn, luften blir så mycket bättre, och ljudet som blir mot rutorna är oslagbart.

Igår började vi dagen med dop som sagt.
Det var väldigt mulet och svalt på förmiddagen i Åkersberga, så vi beslutade oss för att ta med Walter.
Vi ville inte lämna honom själv, i ett hus där han inte känner sig 100% hemma.
Så vi tänkte ha honom i bilen (med alla fönster nere) i 15 min.
MEN när vi kom till Kyrkan, så kom solen fram.
Och då var det givet att han inte kan sitta i bilen.
Så jag fick vänta utanför kyrkan med lillen :)





Det enda negativa med Regn/Blåst är att håret blir fucked up..
Jag som hade lockat och fixat - helt platt blev det! tråkigt.


Hedda, Lucas & lilla Vidar.

Efter kyrkan bar det iväg till mottagningen.
Ett fantastiskt fint hus där Heddas ( Vidars mamma ) föräldrar bor.
Det blev kanongod mat, och väldigt trevligt sällskap! LYCKAT!
Samuels söta små kusinbarn Moa & Frida älskar Walter.
Så alltid när vi ses, så tar dem hand om Walter.
Går runt med honom, busar och leker.
Gullungar!



Det var dagen det, kvällen återkommer jag om! ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0