10 saker du inte visste om mig..?

1. Jag har en dold talang - Att fickparkera!
2. Jag ÄLSKAR att göra Listor - min sambo bara suckar och säger ; inte en till lista Amanda... men jag älskart!
3. Jag är allergisk mot väldigt mycket - pälsdjur, damm, gräs, pollen mm.(min toypudel är allergivänlig, fäller ej hår).
4. När jag tog studenten fick jag ett Stipendium - "Best student Award".
5. Jag blev den första "Roslagens Talang" någonsin, 15 år gammal.. :)
6. Jag klarar inte av cigg - har aldrig testat, och är nära att spy av bara lukten! blä. 
7. Otroligt Otålig, blir galen när folk kommer försent..
8. Jag har en sjukdom - Exostoser.....
9. Jag har 5 stycken 10cm´s ärr på mina knän, och ett 15 cm´s ärr på nedre delen av magen.
10. På tal om listor - Jag skriver veckomatsedel varje vecka - ARBETSSKADAD.... :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Intressant ;p

2011-02-15 @ 10:13:58




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0