Lördag den 5te

Hallå!
Walter var väldigt jobbig inatt, så har inte sovit mycket...
Gick upp vid halv 7.
Åt en riktigt härlig lördagsfrukost med nybakat  bröd osv - gott!
Nu åkte Samuel precis, han skulle spela hockey med några polare.
Så för min del så blir det att tvätta IGEN (Walter smutsade ner våra lakan inatt om man säger så...)
Och så ska jag rensa ur vårat lilla städförråd.

Ikväll kommer Samuels bror hit, dom ska ha "spelkväll". Vilket innebär att jag inte kan kolla på TV.
Så jag tänkte våldgästa min far, och kolla på melodifesivalen ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Kul att se dig förra helgen! :)

Det suger när de "smutsar" ner. :( Buster gör det fortfarande ibland, dock i vardagsrummet men jag tog bort mattan igår så då gör det inte så mycket. :)

Ta hand om dig! Kramar!

2011-02-05 @ 21:18:31



Postat av: Amanda

Hej Helena!

Vi har som tur är inga mattor (han ÄLSKAR mattor...)

Jaa.. han hade blivit jätteduktig med rumsrenheten!

Visade tydligt när han vill gå ut osv.

Men nu sen några dagar har det blivit tvärändring på det :S

Kissar/bajsar inne, trots att vi rastar honom OFTA :)

Känns lite hopplöst just nu! Han lyssnar inte, och äter allt han kommer åt.. :P

2011-02-05 @ 22:51:41
URL: http://mandiem.blogg.se/



Postat av: Helena

Hahaha, pratade precis med Pettersson om samma grej och vi konstaterade att Buster och Meya gör precis så också. :( Tror helt enkelt att de kommer in i perioder då kissar/bajsar inne. Men vette fan varför?!?!?!? :)

Har ni inga mattor??!?! :)

2011-02-07 @ 21:18:48



Postat av: Amanda

Okej, skönt att höra!! :)

Hoppas att det går över sen!



Neej, vi har ingen matta! hehe, en dörrmatta bara, som vi tagit bort nu :)

Kramar!

2011-02-08 @ 10:47:05




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0