Onsdag it is

Hemma efter en fruktansvärt tung och jobbig dag.
Som alltid - för lite personal....
Men ändå samma sysslor som ska göras! Suck.
Och inte nog med det - dem som är äldre har ont och kan inte göra så mycket... alltså mer till mig som är ung och frisk.

Alltid så härligt att komma hem till Walter, han blir så glad att han vet inte vart han ska ta vägen!
Också alltid lika jobbigt att lämna honom på morgonen.. :( det där "skriket" är inte kul :/

Imorgon är det jobb på Anstalten igen, sen är jag ledig i 2 dagar!
Då tänker jag passa på att städa hos Farmor!
Och städa hemma också för den delen!
Tvättkorgen svämmar ööööver (nästan).

Nu ska jag äta middag, sen ska vi kolla på Masterchef och senare Byggfuskarna.. (Samuels favoritprogram!?)..
Ha en trevlig kväll hörrni!


Kommentarer
Postat av: Johnny

Jättekramar till världens energiknippe!

2011-02-02 @ 21:22:55




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0