Time to make some food, dud..

Jag drar mej för att dra igång att fixa med Rösti... (råraka+morot)
Sånt jäkla pyssel! Men vad gör man inte för sitt hjärta?!



Jag är ett BIG fan av ICE TEA, så det har vi alltid hemma..
Köper på påse, och blandar med vatten - så jäkla gott!
Har beklagat mig länge att det bara finns två smaker (lemon & peach)..
Men idag mina vänner.... hittade jag en annan smak! yey!
Mango.
Så nu står det i kylen, och är snart drickbart!
Det var ungefär det roligaste som hände i mitt liv - idag! hehe
Jag ger Er en utvärdering sen, för det antar jag att Ni verkligen vill ha, ellerhur?! ;)

Kommentarer
Postat av: M

Jag vill ha en utvärdering!

2011-02-18 @ 19:06:35




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0