19.53

Sedan jag kom hem från jobbet har jag bara legat i soffan och slöat.
Har förbannat ont i hela kroppen, F U L L T   Ö S på jobbet idag.. :)

Nu tänkte jag göra lite sånt där, som jag aldrig hinner med annars.
Typ ansiktsmask, raka benen, måla naglarna, färga ögonbrynen, betala räkningar....

Och det bästa av allt - JAG ÄR LEDIG IMORGON!
Vid 08.39(????) ska jag infinna mig hos världens bästa Nina (och min gudson & fina Celiné ) för frukost!
Nina & hennes Markus ska få en bebis när som helst! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Nindra den store

Ni är så välkomna-men med de värkarna jag har hoppas jag få åka in...men det är samma sak varje natt så jag lägger ingen vikt vid dessa heller. Nu ska jag få fotmassage, wihaaa!

2011-07-04 @ 22:20:15



Postat av: Amanda

Ååh hoppas ni får åka in!! :D vi får isåntfall helt enkelt skjuta upp frukosten ;) vi hörs imorgon bitti! Godnatt kram!

2011-07-04 @ 22:27:46
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0