Onsdag!

Igår var en kanondag.
Vi hade det jäkligt kul på Gröna Lund, dock var det sinnesjukt mycket folk..(rekord för iår).
Vi körde 5kamp, drack öl(inte jaaag), åkte 3(!!!!!!)karuseller och hade det jävligt bra.
Var ca 80 minuters kö i de flesta karusellerna, så mer orkade man ju inte! :(
5kampen var sjukt kul, Samuel vann!

Här kommer lite bilder, och juste - vi hade turen att åka en dubbeldäckare på hemvägen!

Alexandra, Niklas & Samuel ville precis som alla barn - ta bild.


Stannade till för lite Nachos när vi kom dit. Matbord = soptunna.










Mamma vann! Och jag har alltid velat hålla en sådan där - så det fick jag!



Nu måste jag springa iväg!
Ska klippa+färga mormor, och klippa hennes vän!
Hörs senare

Kommentarer
Postat av: mormor

Amanda det här gjorde du bra, vi är supernöjda både Ulla och jag. kram

2011-07-20 @ 18:50:34




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0