På begäran!

Här är veckans matlista;



Jag är arbetsskadad från mitt gamla jobb (anstalten) då jag jobbade i ett kök, där vi alltid följde matsedlar.
Riktigt skönt att veta vad man ska laga då man kommer hem från jobbet.
Jag rekommenderar verkligen att göra det.
Skriver alltid ihop en sådan här lista på Söndagen, och skriver sedan en inköpslista.
Handlar allt vi behöver 1 gång i veckan, bra sätt att spara pengar, och slippa springa i affären varje dag.

Har fått önskemål om att skriva mer om vad vi äter hemma hos oss.
Så denna vecka tänkte jag varje dag skriva ihop "recept" på hur VI lagar till maten.
Jag följer själv inte recept, utan tycker om att exprimentera!
Hoppas Ni får lite inspiration!

Kommentarer
Postat av: kinna

Tack Amanda.

2011-07-25 @ 14:53:30




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0