Busy weekend

Har verkligen haft fullt upp..

I fredags tog kusin studenten, så vi var hos dem och firade honom och åt SÅÅÅÅÅ god mat :)
Kvällen fortsatte sedan hemma hos en annan kusin, Andrew.
Vi drack goda drinkar och hade riktigt jävla trevligt!
Så kul att umgås med mina fina kusiner ♥.

Sedan gick vi till Club Salt, och det var väll inge vidare tyckte jag! Men helt OK.
Och sedan avslutade jag&hjärtat med chevremackor i ugnen med pinjenötter & honung - MUMS VA?!? :)
Med andra ord - en jävligt lyckad fredag!

Igår kväll åkte vi till Åkersberga. (hört vad som hänt i den staden på nyheterna?! SÅ SJUKT.)
Samuels familj&släkt firade honom (han fyller år imorgon).
Så ännu en mycket trevlig kväll alltså! :D (med förjäkla god mat).

Och NU.. är vi äntligen hemma igen :)
Strax ska vi åka och handla, vilket jag inte alls har lust med...
Men hinner inte imorgon, så har inget val! trisst.

Fy vad långt inlägg!
Vi hörs sen!
Kram

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0