Jahapp..

Hade skrivit ett väldigt långt inlägg, och trodde jag postade det för 3 timmar sedan..
Nu ser jag att det på något konstigt vis är spårlöst borta?! åh.

Igår åkte jag ut på landet, och lånade med mig Snille (pudel som vi lämnade bort till morbror).
Han & Walter lekte oavbrutet hela dagen, och sedan bestämde jag mig för att låna hem honom över natten.

Han såg ut som ett litet troll, så himla smutsig, och långhårig! (bild kommer sen...) ha ha
Men efter att jag var klar med honom inatt KL 00.30(!!!) så var han superfin och ren igen :)

Han var inte lätt att klippa - jag är såå bortskämd med lilla Walter.
Han ÄLSKAR att bli klippt, ligger och njuter.

Sambon har varit i Åkersberga över helgen, så jag var solo med vovvarna :)
Dock så var syster & hennes kille här och gjorde mig sällskap hela kvällen igår! <3

Nu tänker jag slänga in lite tvätt, och senare ikväll blir det middag & kubb i parken! LOVE!!!

Kommentarer
Postat av: kinna

Amanda Snille blev jättefin,du är duktig på att klippa hundar också,fin Amanda ha det kram

2011-06-07 @ 13:16:16




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0