Huvudvärk

Hallå!
Vaknade upp med brutal huvudvärk, och den har fortfarande inte släppt :/

Igår var en toppen kväll, båda systrarna var här! Love.
Kvällen avslutades med att storasyster hakade på sina vänner ut, och Matias kom och gjorde oss sällskap. :)

Idag är en dag med blandade känslor...
Det är Morsdag -Mamma, jag älskar dig!!!
Jag, mina systrar, mamma & mormor ska gå ut och äta lunch tillsammans på Resturang På G.

Sedan bär det av mot storstaden..
Det är idag 1 vecka sedan Aaron gick bort, det har varit en fruktansvärd vecka på alla sätt och vis.
Det är minnesceremoni vid kungsan kl 20.00 ikväll.
Fy vad jobbigt det kommer vara.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan,, får passa på och tvätta min enda lediga dag! Kram

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0