Jag säger godnatt med en... lista

Vad har du druckit idag: vatten, vatten & vatten 

Vad var det senaste du åt: Nasi Goreng!

Vad var det senaste du köpte:  En jäkla massa mat!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Ganska mörk brun 

Godaste glassmaken: Saltlakrits! 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag.

Sover du tungt:
Ja det kan man verkligen säga.

Drömmer du mardrömmar: Minns aldrig vad jag drömmer :/ 

Trivs du med dina jobb: Ja det gör jag absolut :)

Favoritklädsel: Spets alla kategorier - jag älskar det. 

Favoritlåt just nu: Jag kommer - Veronica Maggio 

Vad ser du om du tittar till höger: En fin kille <3 

Vad gör dig glad just nu: Tanken att jag får sova lääänge imorgon (efter att jag varit ut med Walter) 

Vad ska du göra härnäst: Tända ett doftljus, lägga mig i sängen, dricka lite isthé och kolla in BB.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Jävligt slutkörd & huvudvärk

Favoritgodis: lakrits & surt 

Kläder just nu: Träningsoverall från Jobbet ( Åkersberga Vedspisar). 

Sommarplaner: Jobba......  

Kan du spela något instrument: Har spelat Saxofon (yeah) och piano.

Morgon eller nattmänniska: Inget av dem. Sover gärna och mycket :)

Snarkar du: Nej. men pratar i sömnen!  

Längtar du mest efter just nu: Tills mitt hjärta blir bra igen.

Vad har du för planer för nästa år: Massor, men en utav dem är att jag ska förhoppningsvis till Mexico.


Kommentarer
Postat av: gunnSan

mexico?

2011-05-17 @ 19:25:05



Postat av: Amanda

Ja! Min kusin ska gifta sig med sin kille som bor där :)

Vi ses på lördag! Kram

2011-05-18 @ 11:01:59
URL: http://mandiem.blogg.se/



Postat av: Anonym

Vad var det senaste du åt: En kardemummaknut jag & barnen nyss bakat!

Vad var det senaste du köpte:  Blommor till min man-som kommer hem först om 4 dygn, så de tillföll mig:)

Vad är det för färg på din ytterdörr: white

Godaste glassmaken: avskyr glass-var är godis frågan??

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaee, kanske.



Sover du tungt? Sover? Har inte sovit djupsömn på 6 år, 7.... Å de senaste veckorna knappt alls...därav ett spöklikt utseende-i vanlig ordning.

Drömmer du mardrömmar: vidriga!!

Trivs du med dina jobb: Ja. Lite långt bara..

Favoritklädsel: naket. Och ensam-så ngn slipper se.

Favoritlåt just nu: sara varga

Vad ser du om du tittar till höger: En hemmasnickrad Babybay

Vad gör dig glad just nu: Att jag har 7 veckor kvar av totalt 33 vidriga..

Vad ska du göra härnäst: Ta upp min äldsta för natt kiss-Japp.



Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: i vanlig ordning muntert som faaen-not.

Favoritgodis: exakt allt allt allt!

Kläder just nu: nagellack

Sommarplaner: promenera i reebook tone

Kan du spela något instrument: piano.

Morgon eller nattmänniska: MORGON! men nu tydligen båda-lätt ofrivilligt..

Snarkar du? -sover ju inte..  

Längtar du mest efter just nu: babylove. Make. Godis. Ledighet.



Vad har du för planer för nästa år: Europa resor! Sverige semester. Parhusliv!

2011-05-18 @ 21:32:59



Postat av: Amanda

Låter fantastiskt Nina!!

Får jag gå med dig då??(gäller EJ om det är kl 05.00!!!haha)

2011-05-19 @ 11:03:28
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0