Påhittigt? NOT!!

Läste precis att dem bestämt namn på den nybyggda parken utanför oss, "GUSTAV II ADOLFS PARK".
Allvarligt?! - Vilket jäkla namn!
Gissar på att det var en gubbe 85+ som kom med förslaget.. ?
Så kan väll inte en park heta? Ska ju vara enkelt att säga namnet..
Nästan så att det första namnet som var aktuellt "Riddarparken" var bättre!


Varför valde dem inte något utav mina fina förslag?!?#½#"!#
Bl.a. Centralparken, Northpark(haha) och Parkviån!


Skäms på er som har bestämt! :)

Ps. Jag är inte så upprörd som jag verkar, ha ha

Kommentarer
Postat av: kinna

Parkviån hade varit alldeles utmärkt, krm mandis

2011-05-06 @ 16:08:32



Postat av: Anonym

Jag håller med ;) kramar

2011-05-06 @ 18:36:33



Postat av: Anonym

Parkviån var ju jätte fyndigt :P

2011-05-08 @ 11:01:00



Postat av: Amanda

Hihi ellerhur?? Kram

2011-05-09 @ 20:07:48
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0