Yankee Candle

Jag erkänner - jag är beroende!!!! Jag kan inte med ord beskriva hur jäkla gott dem luktar! Detta är mitt nyaste kap - som faktiskt är min nya favorit!

I Norrtälje är det bara ett ställe som säljer Yankee Candle - men dem brukar bara ha 1 doft (clean cotton, som också är alldeles underbar).
Så jag passar alltid på när jag åker till Åkersberga - Nybäddat har massor att välja på!
Ska nog ta & prata med cheferna - och försöka få in detta underbara märke i butiken :D.
Nu väntar jobb hela långa dagen!
Är ensam i butiken från morgon till kväll - inte det roligaste, men så blir det ibland!

Kommentarer
Postat av: K

Det där är min favorit med!

2011-05-10 @ 15:53:13




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0