Effektiv dag!

Har hunnit med så mycket idag!
• långpromenad med Walter
• städning hemma
• shoppat en fin tröja från nyöppnade D&C Boutique(gå dit!!)
• hängt med syster
• åkt ut till Väsby & förberett inför helgens fest!!
• gjort färdigt gästlistan! (120 stycken blir vi)
• lagat lunch
• handlat
• borstat Walters päls som nu är riktigt fluffig (låtit det växa nu till vintern).
• provat min outfit till festen i helgen!(måste säga att den är klockren! Jag ser nästan ut som den kändis jag ska föreställa!!)
• förberett kvällens middag (klyftpotatis, kyckling, broccoligratäng + sallad).
• målat vårt matbord som jag råkat spilla röd hårfärg på...opsi.
• passade även på att bättra på en massa andra vitmålade saker här hemma!
• gjort lite ärenden på stan..

Det var min dag hittills!

Ikväll blir det till att skaka rumpan (dans fuego)

Och här är mitt nyaste köp;


Kommentarer
Postat av: Nindra

Shit, låter som mina dagar, fast de är lite mindre glammiga bara 

2011-11-01 @ 23:27:54




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0