En sån där lista..

Ditt namn: Amanda Isabelle Moqvist
Längd: 159 cm
Spelar du något instrument: Jag spelade Saxofon när jag var yngre. Och piano.
Vem vet mest om dig: Sambon!
Vilka sjukdomar har du: Exostoser.. För komplicerat för att rabbla upp vad det är för något :)
Fobier: Smärta..

Har du körkort: Jaa
Vill du gifta dig: Ja
Din hårfärg och frisyr: Red head..

Hur ser din plånbok ut: Svart, läder, avlång.
Favorittv-program: Desperate Housewives!
Vad köpte du senast: Jag köpte ljus!
Vad shoppar du helst: Skor & Inredning...
Hur mycket jobbar du: ca 5-6 dagar/vecka
Vad är det bästa som hänt denna vecka: Felicias 18 års fest! Förbannat lyckat!!

Hur känner du dig nu: Jag känner mig väldigt pigg, och lycklig.
Är du aktiv i skolan: Nej, tog studenten för några år sedan!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0