Hemma från jobbet...

Första gången någonsin tror jag?
Jag tänkte jobba (mår skit, men har mycket som måste göras).

Min kollega hämtade upp mig vid Åtellet, och vi åkte en kort bit tills hon stannade & sa att jag borde vara hemma.
Så hon vände, och skjutsade hem mig.
Rätt beslut, som jag har fruktansvärt svårt att ta själv.
Men nu blev jag "tvingad", och jag känner en viss lättnad..

Jag är pälsdjursalletgiker, och när jag blir såhär förkyld så blir jag extra känslig.
I vanliga fall känner jag inte av Walter överhuvudtaget, men det gör jag nu!(trots han är "allergivänlig".)
Så jag kan bara föreställa mig hur det skulle vara att vara nära Grynet (bullterrier) hela dagen.

Tack Anne!•


Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!

jag är likadan, har jättesvårt att vara hemma. Och även pälsallergiker också.

2011-11-21 @ 18:00:45
URL: http://fluffmonster.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0