I love H&M

Första paret köpte jag för ca 2 veckor sedan.
Blev kärlek vid första ögonkastet.
Slängde kvittot då jag visste jag ville behålla dem.
Efter 1 kvälls användning, så var det två stora(!) hål längs båda knäna.
Sedan var det även två ännu längre hål längs hela rumpan... Hur jag lyckades med det??
Jag böjde mig ner några gånger..

Jag tog med byxorna till h&m, utan något kvitto..
Väntade mig inte att få ett par nya, men ville ändå visa hur dem såg ut efter ett par timmars användning.
Hon jag pratade med var otroligt gullig, och gav mig utan någon tvekan ett nytt par.

Använde de byxorna vid 2 tillfällen, och sedan var det ett stort hål längs en söm..
Så jag kuskade tillbaka idag, och fick ännu ett nytt par (denna gång från en annan leverans, som förhoppningsvis håller lite bättre...)

Går dem sönder nu så ger jag upp.. Trots att jag är lite kär i dem..


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0