Oj Oj Oj

Vilken jäkla kväll igår!
Festen blev sååå lyckad, och FAN vad kul att alla verkligen hade ansträngt sig och "var" den person som vi givit dem.
Vi blev totalt 125 personer, och Trä Ban levererade!!!
Tyvärr fick min mobil agera spellista innan bandet - och efter!
Så jag kunde ej fotografera någonting nästan, men här är några jag tog innan festen drog igång!
(mer bilder kommer - tog 1 miljooooon bilder med systers systemkamera!

Proppfull bild påväg ut till lokalen..




Lindsay Lohan

Lady Gaga

Amy Winehouse & Lady Gaga

Det var dem jag hade på telefonen..
Men såfort jag fått bilder från syster, så kommer dem upp här!

Nu ska vi vakna till lite, och sedan ska vi ut & städa lokalen.. yey..

Kommentarer
Postat av: Nindra

Hur kan 3 systrar bli så olika, och ändå så bedårande vackra. Snyggosar! Tack för en grym kväll!!

2011-11-06 @ 14:37:20




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0