Vad gör dem med alla fotografier?

Här om dagen när jag jobbade, såg jag en grupp på 5 kinesiska (eller japanska...) turister.
Alla 5 hade kameror i handen, och dem gick ca 5 meter, sedan stannade och fotograferade a l l t.
Dem tog en stor mängd gruppbilder, och en ännu större mängd bilder på träd, bänkar, stenplattor, hundar, fontäner, hus mm.. :)
Jag undrade då.. Vad gör dem med bilderna sedan?
För jag antar att dem tar så mycket foton överallt..
Det blir en jäkla massa foton!


Gulliga är dom iaf!
Och personerna på bilden är inte dem jag iaktog.

Kommentarer
Postat av: Nindra

Japaner japaner. Jag har oxå undrat!! I Thailand sist ropade de dit MIG. en grupp på 12 japs, åsså...jag! Är jag nu med i 12 japanska familjers fotoalbum? Vad säger de? " här är en vi ropade till oss" eller "hon envisades med att vara med" eller "en toppmodell" - förmodligen det sistnämnda. Not.

2011-10-08 @ 21:22:12




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0