Första skolfotot..

Jag minns mitt..
Vi stod på led, och fick en och en gå in och ta foto.
När man stod först i kön, så stod fröken där och kammade till allas hår.
Men när hon tänkte börja kamma mitt (jag hade flätor) så skrek jag rakt ut.
Hon skulle f*an inte förstöra min fina frisyr!! (Mamma är frisör..)

När man väl kom in till fotografen, så fanns där en pall.
Sätt dig på pallen, och vrid dig lite lite till höger.
Kolla i kameran!
Nej, vrid tillbaka!
Upp med hakan!
osv osv osv.

Min gudson, som just börjat nollan, tog skolfoto här om veckan.
Nu låter det tydligen inte allllls så som när jag var liten.
Nu ska man posa!
Alla möjliga poser!
Vilket jag tycker är kul!
Jag som förjäves försökte vrida huvudet lite, och upp med hakan.."nej, vrid tillbaka, och ner lite med hakan..."
Här har Ni resultatet på Melwin Rex;


Kommentarer
Postat av: Louise - foto

Kul att ungarna får spexa!

Sist jag tog skolfoto förra året, då jag gick i nian, fick jag sitta där och vrida på huvudet - suck.

2011-09-25 @ 18:43:09
URL: http://wizy.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0