Elle Interiör

Dagen på jobbet var lugn, så jag bläddrade i lite inredningstidningar ( vi har helt sinnessjukt många på jobbet).
Hittade nästan ingenting som föll mig i smaken... Men detta gillade jag!!

1. Om jag bodde i något varmt land så skulle jag helt klart vilja ha något i denna stil. Fast all trä på bilden, skulle istället vara i mörkgrå sten.
2. Så snygg "betongtrapp". Jag älskar nivåskillnader! Synd att det inte är möjligt i de flesta lägenheter.
3. En Walkin closet är givet! Hittade inga bilder jag direkt fastnade för, men denna var fin! (skulle skippa den lampan, ha en schysst pall i mitten, och ha en annan matta.. Äsch - min closet skulle se helt annorlunda ut!)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0