Omotiverad

Jag har bloggat riktigt dåligt de senaste dagarna.
Varför? - Jag är så irriterad på att inläggen inte går att kommentera via iPhonen.
Jag bloggar i princip bara via mobilen, och nu gör jag inte det, då jag vill att Ni ska kunna kommentera..
Så jag väntar ihärdigt på att Blogg.se ska lösa sina små problem, och få igång det där...

Igår kväll var vi ut till farbror och firade honom, som vanligt var det förbannat trevligt!



Strax ska jag skjutsa Lalla, hon ska handla lite målargrejer till sin kommande Vernissage (stavas det så?)
Sedan bär det ut mot Väsby, där vi hoppas på att kunna åka skridskor! Men vi får se hur isen ser ut.

Nu har jag bråttom!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0