Exclusive design

Igårkväll tittade jag runt lite på internet, lite inrednings inspiration.
Hittade massor av fina detaljer.
Här kommer lite bilder på sådant som faller mig i smaken.


Mörka golv, mycket textilier samt vita skinnmöbler. I love!



Detta är ju drömmen, om man hade bott i det rätta klimatet. Fan så snyggt & avslappnande!



Rostfritt kök - brutalt snyggt tycker jag.


Jag trivs som allra bäst när det är mörkt & mysigt hemma.
Men självklart med rätt belysning.
Längtar så tills den dagen vi kan bygga vårat drömhus!


Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt!

2012-03-26 @ 14:09:20



Postat av: :)

Ja ,det påminner om bårhuset jag jobbar på :) rostfritt och bra

2012-03-28 @ 03:55:40




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0