Fredag!

Och jag ligger på soffan & tittar på Masterchef. Gud vad skönt med en ledig dag!

Idag ska jag försöka hinna med massor!
• långpromenad
• handla allt jag behöver till Mexiko.
• förhoppningsvis hämta våra klänningar till bröllopet!!!
• blogga?
• ta en sväng till systemet.
• fika nere på stan med mamma
• köpa present till en vän som ska firas imorgon. :)
• röja lite hemma :)
• ge massor av kärlek till mina vissna växter...
• klippa Walters klor.
• fortsätta träna ett nytt trick som W nästan kan helt. Vinka "hejdå".
• laga middag tills sambon kommer hem.
• FREDAGSMYS!


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du har en toppen dag:)!

2012-03-23 @ 10:33:25
URL: http://arosski.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0