Back on track, eller?

Hej,
Jag har inte skrivit i denna blogg på länge.
Men helt plötsligt fick jag ordentlig lust att skriva lite.. 
Jag vet inte hur ofta och hur mycket jag kommer att uppdatera, det visar sig.
 
 
Vad har hänt sedan sist?
- Jag har varit i Dubai ett par gånger och är totalt förälskad i stället. 
- Gjort en liten roadtrip i USA, New York-Saratoga Springs-New York på 2 veckor.
En av min sambos bästa vänner, Brad, tog sin graduation. Formal Dance, Graduation & Collegeparty fick vi uppleva.
- Startat ett företag.
- Vänner börjar skaffa barn! Vi är dock inte där ännu - kanske om 3-4 år!?
- Blivit erbjuden att gå in som delägare i ett annat företag där jag arbetat i flera år - Åkersberga Vedspisar. Detta sker nu i Augusti! Yey!
- Jag har studerat "Patent, Varumärken & Design".
- Jag har blivit halvt besatt av tanken att bygga ett eget hus. Gärna NU! 
- Jag har hittat vänner för livet <3
- Varit på en första "Reunion"! Åren går hörni.
- Jag har varit en sväng till Zurich-Schweiz.
- Vi har haft så(!) mycket problem med vår lilla Walter. Äntligen vet vi vad felet är och håller på att behandla det nu.
- Jag har börjat träna! Sedan Februari detta år har jag kört hårt! (-3 kg).
- Jag har tröttnat på att laga mat.. Sambon är som tur var grym på det!
 
 
Dubai
 
 
 
New York 2014
 
 
 
Zurich 2013
 
 
Studier - Patent, Varumärken & Design!
 
Startat ett litet företag
 
Reunion med Roslagsbro IF Flickor-88
 
Ha en fin dag!
Amanda

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0